Здравейте колеги , вече се чудя какво да правя преди колата си загряваше до чертата преди тази на 90те градуса , веднага смених термостат но подобрението е никакво малко се вдигна температурата но съвсем малко , в студовете колата и на едно място загрява до там и не иска повече . Дайте някой савет , че нямам нерви вече. Да отбележа , че като е топло понякога стига 90 на място дори в града си карам с тази температура и извънградско малко пада стои под 90-те. И отбелязвам с чисто нов термостат съм и е пробван и работи нормално. Поздрави
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата на двигателя
Collapse
X
-
Това само зимата ли е така? Лятото как стоят нещата?
В студовете моята си загрява и над 90 на място или докато пълзя в задръстванията, пуска си се и първата степен на перката даже.
Като се движа по-бързо, да речем с около 80км/ч. по Цариградско температурата и на мен ми пада доста - някъде 75-80 градуса по уреда.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
-
понякога уреда лъже - може да е зради прецакан датчик. Най-добре измери температурата в казанчето и я сравни с тази на уреда. При мен показа доста разлика - по уред около 70 на термометър 87. Успех и кажи какво е станало.няма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениепонякога уреда лъже - може да е зради прецакан датчик. Най-добре измери температурата в казанчето и я сравни с тази на уреда. При мен показа доста разлика - по уред около 70 на термометър 87. Успех и кажи какво е станало.
Освен това, не би ли трябвало в казанчето температурата да е по-висока? Датчика за температурата е върху термостата, където потока се движи и температурата май е по-ниска.
Сещам се и още нещо - моята кола е фаза 2, която е с два термодатчика - единият за уреда в купето, другият за управлението на перката и термостата.
При двигателите от фаза 1 (150к.с.) има само един общ датчик.
Абе, най-добре колегата да отиде в сервиз, а не да гадаем тука...
П.П.
bouncer ти пък къде се месиш в темата, като вече не си от "наш'те", нали ти смениха мАторЯ!?
И дай някое клипче да видим как върви, не се стискай!
П.П.П.
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениее как те не ебе срам да го кажеш това
Още съм си от "наш'те" ама с малко по-различен маторLast edited by Fear; d.m.y г., 13:30.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеbouncer ти пък къде се месиш в темата, като вече не си от "наш'те", нали ти смениха мАторЯ!?
И дай някое клипче да видим как върви, не се стискай!
Още съм си от "наш'те" ама с малко по-различен маторКлипче ще дам при първото затопляне, че сега с тез снегове и поледици ако кача над 2500 оборота и всичкото стълб ме зове
и да не е само спам - ако се окаже че е датчик той е между 5 и 15 лвняма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеСещам се и още нещо - моята кола е фаза 2, която е с два термодатчика - единият за уреда в купето, другият за управлението на перката и термостата.
При двигателите от фаза 1 (150к.с.) има само един общ датчик.
Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщениеЗдравейте колеги , вече се чудя какво да правя преди колата си загряваше до чертата преди тази на 90те градуса , веднага смених термостат но подобрението е никакво малко се вдигна температурата но съвсем малко , в студовете колата и на едно място загрява до там и не иска повече . Дайте някой савет , че нямам нерви вече. Да отбележа , че като е топло понякога стига 90 на място дори в града си карам с тази температура и извънградско малко пада стои под 90-те. И отбелязвам с чисто нов термостат съм и е пробван и работи нормално. ПоздравиА най важното е да ти работят и двете степени на перките при нужните температури. Мери с термометъра и гледай кога се включват.
Last edited by mochko1; d.m.y г., 13:52.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеПри фаза 2 мотора незнам с колко датчика е ,обаче старият мотор е с 2 също ,един на термоса и един в блока. И до колкото разбрах единият е за ECU-то ,а другият за уреда на таблото. Сменял съм ги и двата.
Разменил съм фазите на мотора - МОЯТ (фаза 2) е с един датчик, който е на термостата, а аз съм написал обратното в предишния си пост.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
На място и -30 да е ,и с развален термостат пак трябва да качва температурата.
Значи нещо уреда ти се е смахнал или съответният датчик.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Колеги , свалях термостат оказа се въпреки ,че е нов не затваряше напълно , сега съм с Бер който го тествахме и си затваря чудесно , но все пак температурата е между чертичката над 50 градуса и 90 . Кажете кой датчик за какво е имам чуството ,че вътре в колата не ми показва правилно.Поздрави
Comment
-
Ако датчикът на термостата е с три крачета - пуска/спира перките и мести стрелката в купето.
Ако същият е с две крачета - пуска/спира перките, а онзи за стрелката в купето е навит в блока на двигателя и се намира точно зад термоса. Писано е 300 пъти по въпроса.156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
това ме навежда на мисълта ,че проблема е друг . Днеска след адски много форсиране на едно място загря 90 градуса и пусна перките.Това значи ,че датчика си работи , или много яко се обърква и само ми показва ,че на 90 ги включва а ги включва на 100 някаде.
Comment
Comment